Оберіть клас

arrow

SV650X Café Racer

Технології

ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ

ВАШ ПАРТНЕР, СТИЛЬНИЙ ТА ЕФЕКТИВНИЙ

Якщо вам подобаються мотоцикли типу «café racer», вам не знайти кращого, ніж Suzuki SV650X. Завдяки своєму V-подібному двигуну з двома циліндрами, встановленому в тонкій і легкій решітчастій рамі, SV650X поєднує силу та спритність із класичним виглядом «café racer». Ви завжди отримуватимете задоволення від поїздок як у міському русі із частими зупинками, так і звивистими серпантинами поза містом. Де б ви не зупинилися SV650X Café Racer завжди буде привертати увагу своїм стильним виглядом. А на ваших улюблених серпантинах плавне нарощування потужності та спритне керування завдяки ефективному V-подібному двигуну, SV650X подарує вам незабутні враження від спортивної їзди.

Стильний обтічник фари

Кругла мультирефлекторна фара оснащена стильним обтічником. Вирізи з боків обтічника нагадують класичні спортивні моделі кінця 50-х років, підкреслюючи індивідуальність SV650X.

Ручки типу Clip-on

Ручки типу Clip-on сприяють спортивній посадці під час руху й повертають вас у дні перших мотоциклів типу «café racer».

Опціональні протитуманні ліхтарі

Світлодіодні протитуманні ліхтарі виконані в тому самому стилі, що й обтічник, і підкреслюють наполегливий характер SV650X Café Racer. Ці ліхтарі містять світлодіоди високої яскравості та мають відмінні характеристики розсіювання світла.

Паливний бак

Дизайн виконаний у добре пізнаваному стилі ретро. Окрім цього, об’єм бака було збільшено з 13,8 до 14,5 л. У поєднанні з відмінною ефективністю споживання палива SV650X це збільшить ваш запас ходу.

Профільоване сидіння

Вузьке сидіння обтічної форми підсилює ретровигляд і враження. Сидіння має м’яку подушку, що допомагає знизити втому пілота навіть у спортивному положенні.

Світлодіодні задні ліхтарі та стоп-сигнали

Вбудовані подвійні світлодіодні задні ліхтарі та стоп-сигнали розташовані компактно й не рознесені широко. Високоефективні світлодіоди забезпечують чудову видимість і мають тривалий строк служби, а також надають задній частині мотоцикла ефектного та стильного вигляду.

Повнорозмірна світлодіодна панель приладів

На багатофункціональній світлодіодній панелі приладів відображаються індикатор положення важеля коробки передач, цифровий спідометр, тахометр, а також одометр, лічильник добового пробігу, індикатори середньої та миттєвої витрати палива, запасу ходу, температури води, рівня палива й годинник. Підсвітку можна регулювати, обираючи з-поміж шести рівнів яскравості відповідно до своїх потреб.

Двигун

Технологія V-подібного двигуна з двома циліндрами

Ритм двигуна:

Пульсація, що утворюється внаслідок зміни інтервалів між моментами запалювання, приносить додаткове задоволення від їзди на мотоциклі.

Потужність:

V-подібний двигун генерує значний крутний момент на низьких частотах обертання та сплеск потужності в діапазоні високих обертів. Ці дві особливості двигуна поєднуються та доповнюють одна одну.

Контроль:

Вихідна потужність плавно й легко контролюється. Це означає, що ви отримаєте бажану потужність у будь-який час, незалежно від умов їзди: чи це міські дороги, чи звивисті сільські дороги, чи на високих швидкостях на шосе.

Технологія подвійного запалювання

Технологія подвійного запалювання Suzuki, яка є унікальною у своєму класі, передбачає застосування двох свічок запалювання на циліндр, що дозволяє запалювати робочу суміш з високою точністю. У поєднанні з високоефективними свічками запалювання вона збільшує ефективність згоряння, забезпечує плавніше зростання вихідної потужності, зменшує витрату палива й рівень викидів.

Поршні та кільця

Для підвищення загальної ефективності використання палива й контролю викидів у V-подібному двигуні з двома циліндрами використовуються дві інновації: полімерне покриття спідниць поршнів для мінімізації тертя між циліндром і поршнем і спеціальне L-подібне поршневе кільце для покращення ефективності ущільнення та зниження рівня витоку газів.

Система впорскування палива SDTV

SV650X має перевірену систему впорскування палива Suzuki з двома дросельними заслінками, яка містить подвійні дискові поворотні затвори для підвищення вихідної потужності. Разом із паливними форсунками з десятьма отворами вона додатково оптимізує ефективність згоряння палива й забезпечує плавну подачу вихідної потужності та економію палива. Окрім цього, у системі використовуються тонкі й легкі корпуси заслінок з діаметром отвору 39 мм і вбудована система контролю частоти обертання холостого ходу, що забезпечує стабільність на холостому ходу й екологічну ефективність.

Система допомоги в разі низьких обертів двигуна

Система TI-ISC (вбудована в дросельну заслінку система контролю частоти обертання холостого ходу) має функцію допомоги в разі низьких обертів. Під час запуску двигуна або їзди з низькою частотою обертання ЕБК запускає систему контролю частоти обертання холостого ходу. Після відкриття контурів системи контролю частоти обертання холостого ходу частота обертання двигуна дещо підвищується. Зазвичай під час старту мотоцикла частота обертання двигуна падає, якщо застосувати зчеплення. Це часто призводить до неочікуваної зупинки двигуна. Функція допомоги в разі низьких обертів двигуна допомагає пілотові плавно запускати двигун мотоцикла в діапазоні низьких обертів. Вона також полегшує рух на низькій швидкості із частими зупинками.

SV650X Система легкого запуску двигуна Suzuki

Система легкого запуску двигуна Suzuki

Система легкого запуску Suzuki дає змогу запускати двигун через натискання кнопки стартера за будь-яких погодних умов або стану двигуна — холодного або гарячого. Вам треба тільки легко натиснути кнопку запуску та не потрібно продовжувати тиснути кнопку стартера до запалювання та вмикання двигуна.

Рама та шасі

Легка трубчаста рама та шасі

Рама та шасі

Трубчаста рама

Використання легкого сталевого матеріалу дозволило звузити в цілому конструкцію просторової рами, яка гордовито підкреслює потужну красу V-подібнийого двигуна з двома циліндрами.

SV650X Трубчаста рама

Рама та шасі

Вузький корпус

Зменшена ширина мотоцикла означає не лише меншу висоту сидіння. Обтічний профіль SV650X, утворений ергономічною формою бічних накладок і оптимізованим дизайном сидіння, дає можливість зручно осідлати мотоцикл, упевнено стоячи на землі, і легко нахилятися для проходження поворотів під час руху.

SV650X Вузький корпус

Передній регулятор попереднього навантаження

Передня вилка оснащена регулятором попереднього навантаження, що дозволяє вам встановлювати жорсткість підвіски відповідно до ваших потреб.

Шини

На SV650X встановлені шини Dunlop Roadsmart III. Шини Roadsmart III відрізняються відмінною ефективністю під час руху мокрим покриттям і забезпечують впевнене керування.

Гальма й ABS

Великі подвійні передні гальмівні диски 290 мм з ABS і задні гальмівні диски 240 мм забезпечують неймовірну ефективність і контроль гальмування. Компактний і легкий, SV650 оснащений найсучаснішою системою ABS з гальмівними супортами від Nissin, що дає можливість ще більше знизити масу мотоцикла без шкоди для продуктивності. Блок керування ABS контролює положення коліс 50 разів на оберт і використовує більше 100 окремих критеріїв даних датчиків для забезпечення високої ефективності гальмування та контролю стабілізації. Гальмівний шлях залишається відносно однаковим у різних дорожніх умовах.

* Зверніть увагу, що система ABS не призначена для скорочення гальмівного шляху. ABS не може запобігти проковзуванню колеса, викликаному гальмуванням під час проходження повороту. Будьте обережними й не покладайтеся на ABS надміру.