Під час руху Jimny використовує два датчики — монокулярну камеру та лазерний датчик, щоб визначити, чи існує ризик зіткнення з транспортним засобом, що рухається попереду, або пішоходом. У разі виявлення потенційного зіткнення автомобіль реагує в один із трьох способів залежно від ситуації Попереджує водія за допомогою звукового та візуального сповіщення. Активує систему допомоги при екстреному гальмуванні для збільшення гальмівного зусилля у разі високого ризику зіткнення, якщо водій панічно натискає на педаль гальм. Застосовує різке автоматичне гальмування, якщо ризик зіткнення дедалі збільшується.
*Система безпеки SUZUKI
Suzuki Jimny
Технології
1.5-літровий двигун
Новий двигун
Цей двигун прийшов на зміну попередньому, 1.3-літровому, видає вищі показники крутного моменту у всьому діапазоні обертів двигуна в порівнянні з попередником. Збільшений крутний момент на низьких оборотах покращує прохідність автомобіля при їзді по пересіченій місцевості. Незважаючи на збільшений об'єм, новий двигун менше за розмірами і на 15% легше, ніж його попередник, що вносить свій внесок в паливну економічність.
автоматична коробка передач
4-ступенева
4-ступінчаста автоматична коробка передач також була допрацьована - зменшені втрати на тертя в планетарних механізмах АКПП, що позитивно позначилося на витраті палива. Оновлення також торкнулися способу перемикання важеля АКПП - тепер важіль рухається по прямій траєкторії на відміну від «сходового» перемикання на попередній модифікації
механічна коробка передач
5-ступенева механічна коробка передач
5-ступенева механічна коробка передач має оптимізовані для нового двигуна передавальні числа і також підвищує паливну економічність. Розроблений заново важіль перемикання передач дозволяє зменшити вібрацію і забезпечує більш чітке перемикання передач.
ALLGRIP PRO
Повний привід
Повний привід 4WD з пониженою передачею за вашою командою допоможе Jimny пристосуватися до будь-якої ситуації. Переведіть важіль керування розподільною коробкою у режим 4L, коли ситуація вимагатиме від Jimny підвищення максимального крутного моменту та тяги. На бездоріжжі і засніжених дорогах вмикайте режим 4H, щоб насолоджуватися приводом на всі колеса на більш високих швидкостях. При поверненні на асфальтоване покриття переведіть важіль у положення 2H (2WD) для плавного руху, зменшення рівня шуму та витрат палива. Дозвольте системі повного приводу «ALLGRIP PRO» задовольнити вашу жагу до пригод.
Рама
Жорстка несуча рама ступінчастого типу є характерною родзинкою Jimny з самого першого покоління. Це жорстка основа для міцної системи приводу 4х4. Поперечини підсилюють бокові елементи, завдяки чому рама поглинає удари та витримує значні навантаження навіть на нерівній дорозі. До того ж форма та матеріал кріплень, які з’єднують кузов з рамою, забезпечують ефективне поглинання вібрацій та ізоляцію салону від ударів, щоб Ви могли розраховувати на рівномірний, плавний рух.
Великі кути геометричної прохідності
Використовуйте на повну позашляхові можливості Jimny: значний кут переднього в'їзду (37 градусів), кут рампи (28 градусів) і кут з'їзду (49 градусів) дозволяють Jimny переїжджати перешкоди і круті схили, не пошкоджуючи бампери або нижню частину кузова.
3-важільна залежна пружинна підвіска
Jimny має нерозрізні мости спереду і ззаду, які гарантують йому ідеальне зчеплення з різними поверхнями. Коли перешкода виштовхує одне колесо догори, нерозрізний міст за рахунок жорсткої конструкції притискає інше колесо вниз, що покращує контакт шини з поверхнею у складних дорожніх умовах.
Безпека