Правила перебування клієнтів на території сервісу


31.03.2020

Шановні клієнти офіційного сервісного центру SUZUKI «НІКО Істлайн Запоріжжя»! У зв’язку з запровадженням додаткових заходів безпеки з метою попередження розповсюдження коронавірусу COVID-19, ми вводимо тимчасові правила для клієнтів сервісу. Просимо ознайомитись з ними перед відвідуванням сервісного центру:

  1. Допуск клієнтів на територію сервісу тільки у масці та рукавичках. Дилерський центр має право не допустити клієнта до обслуговування без маски та рукавичок.
  2. На території сервісу розміщені антисептики для рук, рекомендуємо клієнтам користуватися ними.
  3. Клієнти повинні дотримуватися дистанції в 1,5-2 м між собою та між співробітниками ДЦ. Допустима норма відвідувачів: 1 клієнт на 10 кв.м. закритого приміщення.
  4. Допуск клієнтів у відділ сервісу здійснюється по одному. Очікування у черзі – назовні. При цьому, необхідно дотримуватися дистанції в 1.5-2 метри.
  5. Очікування на авто з ремонту – за межами ДЦ або за умови віддаленості клієнтів один від одного 1.5-2 метри.
  6. Для оплати робіт рекомендовано мінімізувати готівку та надавати перевагу банківським карткам.
  7. Клієнтам заборонено знаходитись в ремонтній зоні під час обслуговування автомобіля.

Графік роботи сервісного центру:
ПН-СБ – 09:00 – 16:00
НД – вихідний

Нагадуємо, що сервісне обслуговування відбувається за попереднім узгодженням візиту.

Контакти відділу сервісу:
+38 (061) 2222 331
+38 (067) 613 14 86

Дякуємо за розуміння!
Бережіть себе та своїх близьких!

Возврат к списку

Loading...