Автосалон Suzuki на Набережній Магістралі
м. Запоріжжя, ул. Перемоги 74б
Інформаційна служба: 0-800-50-25-25 (Безкоштовно по Україні зі стаціонарних телефонів)

ціна від

486 900 грн.

Нова Suzuki Vitara – це модернізований та покращений компактний кросовер класу «В», що займає провідну позицію у своєму класі. Оновлена версія відрізняється від попередника більш вишуканим екстер’єром, сучасними системами безпеки, комфортним та зручним салоном, а також інноваційним повним приводом ALL GRIP.

Огляд 360°

Огляд 360°

Колір кузова

26U Білий (White)

360°
Колір кузова
Колір кузова

Технології
Турбований двигун 1.4 BOOSTERJET

a:2:{s:4:"TEXT";s:529:"Турбований двигун 1.4 BOOSTERJET з системою прямого вприскування забезпечує збільшений крутний момент, даруючи більше задоволення від керування Vitara. Турбонагнітач з проміжним охолоджувачем створює максимальний крутний момент в діапазоні низьких оборотів двигуна, навіть на 1500 об/хв. Крім того, регулятор тиску наддуву і система прямого вприскування підвищують ефективність використання палива. У той же час короткі патрубки впускного і випускного колекторів роблять двигун легше і компактніше, а прискорення - більш швидким.";s:4:"TYPE";s:4:"HTML";}

Двигун 1.6

a:2:{s:4:"TEXT";s:234:"Конструкція надійного 1.6 літрового двигуна модернізована для збільшення крутного моменту у всьому діапазоні обертів. Зменшення ваги двигуна і навісного обладнання дозволяє домогтися чудової економії палива поряд з високою потужністю.";s:4:"TYPE";s:4:"HTML";}

5-ступенева механічна коробка передач

a:2:{s:4:"TEXT";s:308:"Високий рівень економії палива та неперевершені динамічні якості оновленої версії Vitara досягнуті завдяки оптимально підібраним передавальним числам коробки перемикання передач. Сама ж робота трансмісії відзначається плавністю та інформативністю завдяки запровадженню різноманітних інноваційних технологій. ";s:4:"TYPE";s:4:"HTML";}

6-ступенева автоматична коробка передач

a:2:{s:4:"TEXT";s:377:"Відмінні динамічні якості оновленої Vitara були досягнені завдяки дещо збільшеному діапазону передавальних чисел на 6-ступечатому автоматі. Також завдяки цьому суттєво зменшуються витрати палива навіть при їзді в режимі круїз-контролю на великій швидкості. Конструкція автоматичної 6-ступеневої КПП передбачає наявність охолоджувача, який виключає можливість її перегрівання. ";s:4:"TYPE";s:4:"HTML";}

Технологія ALLGRIP 4WD

a:2:{s:4:"TEXT";s:482:"Інженери компанії SUZUKI суттєво змінили та вдосконалили систему повного приводу оновленої Vitara. Були впроваджені нові технології щодо забезпечення комфортного та безпечного керування автомобілем. Нова технологія ALLGRIP може функціонувати у чотирьох незалежних режимах, які водій обирає відповідно до умов керування автомобілем. Передбачені такі режими, як Auto, Sport, Snow або Lock, а переключити їх можна за допомогою регулятора, що розташований на головній консолі керування.";s:4:"TYPE";s:4:"HTML";}

Режим Auto

a:2:{s:4:"TEXT";s:394:"Автоматический режим предусматривает работу двух ведущих колес, но при необходимости (например, пробуксовке) включается система движения в режиме полного привода. Такой режим работы имеет в качестве приоритета экономию топлива и полный привод включается только в случае особой необходимости. Полезным такой режим будет и во время движения в сложных погодных условиях с внезапными осадками и др.";s:4:"TYPE";s:4:"HTML";}

Режим Sport

a:2:{s:4:"TEXT";s:498:"У спортивному режимі руху повний привід використовується більш активно, ніж при їзді у автоматичному. Прискорення та різка зміна крутного моменту у спортивному режимі викликають більш швидку реакцію двигуна, забезпечуючи високу динаміку, підвищений рівень керованості з боку водія. В моделях із автоматичною КПП такий режим підтримує оптимально високу швидкість обертів.<br> Також цей режим дещо затримує роботу системи ESP для того, щоб водій зміг відчути всі переваги спортивної динамічної їзди.";s:4:"TYPE";s:4:"HTML";}

Режим Lock

a:2:{s:4:"TEXT";s:670:"Для досягнення максимального рівня зчеплення коліс та дорожнього покриття оптимальним буде активація режиму LOCK. При цьому забезпечується незмінний жорсткий розподіл крутного моменту між вісями. У разі, коли автомобіль застряг у снігу або мокрому ґрунті, комплексна робота усіх систем, включаючи ESP, дозволяє вивільнити його з пастки. Основне зусилля гальмівної системи при цьому зосереджено на колесах, що пробуксовують, а розподіл необхідного обертового моменту відбувається для коліс, що безпосередньо зчеплені із дорожнім покриттям. У разі перевищення показника швидкості у 60 км/год в режимі LOCK відбувається автоматичне перемикання на інший режим – SNOW. ";s:4:"TYPE";s:4:"TEXT";}

Режим Snow

a:2:{s:4:"TEXT";s:566:"Сама назва цього режиму експлуатації автомобіля говорить про можливість його використання на слизьких дорогах, під час снігопадів, на льоді або при їзді у багнюці. Режим SNOW не дозволяє колесам пробуксовувати та автоматично перерозподіляє крутний момент на задні колеса при повороті. Таким чином забезпечується максимально ефективне зчеплення коліс із дорожнім покриттям. При цьому система ESP активується заздалегідь, що дозволяє забезпечити курсову стійкість. У цьому режимі керування автомобілем на засніженій або слизькій дорозі найкомфортніше та безпечне. ";s:4:"TYPE";s:4:"HTML";}

Фари зі світлодіодами

a:2:{s:4:"TEXT";s:269:"Використання світлодіодних ламп в режимі ближнього світла в значній мірі дозволяють підвищити енергоефективність всієї системи освітлення. Лінзи передніх фар мають світлову окантовку блакитного кольору, що додає витонченості та підкреслює сучасну стилізацію автомобіля.";s:4:"TYPE";s:4:"HTML";}

Денні ходові вогні

a:2:{s:4:"TEXT";s:233:"Унікальна конструкція денних світлових вогнів передбачає вертикальне розташування в них світлодіодів. Окрім цього, передбачені й протитуманні фари, які допоможуть водію комфортно почувати себе при керуванні у поганих погодних умовах.";s:4:"TYPE";s:4:"TEXT";}

Мультисенсорний дисплей

a:2:{s:4:"TEXT";s:272:"Нова Vitara обладнана 7-дюймовим мультисенсорним дисплеєм. Користувачу доступні такі функції, як відтворення аудіо файлів, Hands-Free, сучасна навігаційна система та набір опцій смартфона. Всього передбачено 4 режими роботи: прослуховування, дзвінок, рух та підключення. ";s:4:"TYPE";s:4:"HTML";}

Система Smartphone Linkage Display Audio

a:2:{s:4:"TEXT";s:610:"Надсучасна система Smartphone Linkage Display Audio дозволяє синхронізувати смартфон та сенсорний дисплей автомобіля. Підтримуються платформи Apple CarPlay, Android Auto™ та MirrorLink™. Після підключення через порт USB будь-якої сумісної моделі iPhone у користувача виникає можливість отримати доступ до музичної колекції, здійснити телефонні дзвінки, відправляти та отримувати повідомлення, а також користуватися навігаційною системою за допомогою голосових команд. Власники смартфонів на базі Android під час керування автомобілем отримують доступ до таких сервісів, як Google Maps™ та Google™ Search. ";s:4:"TYPE";s:4:"TEXT";}

SUZUKI SAFETY SUPPORT

a:2:{s:4:"TEXT";s:366:"Suzuki Vitara завжди була прикладом втілення найвищого рівня безпеки. Оновлена модель має у своєму арсеналі засобів безпеки 7 подушок, систему курсової стійкості, інноваційну систему розпізнавання перешкод та систему контролю пересування по смузі Safety Support, систему автоматичного гальмування, функцію контролю мертвих зон та систему адаптивного круїз-контролю. ";s:4:"TYPE";s:4:"HTML";}

Автоматичне гальмування

a:2:{s:4:"TEXT";s:444:"Інноваційна система екстреного гальмування дозволяє уникнути зіткнення із пішоходом або автомобілем, що рухається у попутному напрямку. Це можливо завдяки функціонуванню двох датчиків – монокулярної камери та спеціального лазерного датчику. При виникненні ризику зіткнення можливі варіанти роботи цієї системи, а саме: різке гальмування або допоміжне застосування гальмівного зусилля при виявленні панічного натискання на гальма з боку водія. ";s:4:"TYPE";s:4:"HTML";}

Зміна смуги руху

a:2:{s:4:"TEXT";s:712:"Унікальна функція контролю зміни смуги руху на оновленій Vitara контролюється у комплексі трьома системами, а саме:<br> 1) Системою звичайного попередження про зміну смуги руху. При цьому, якщо автомобіль рухається зі швидкістю більш ніж 60 км/год, то система надає водію візуальне та тактильне повідомлення; <br> 2) Система, яка допомагає запобігти зміні смуги. Вона активується якщо автомобіль рухається зі швидкістю від 60 до 160 км/год. Ця система допоможе водієві повернути автомобіль на первинну смугу руху у разі його відхилення;<br> 3) Система, що сигналізує водія про виляння автомобіля. Вона активізується на швидкості більше 60 км/год та в автоматичному режимі обчислює модель подальшого руху. ";s:4:"TYPE";s:4:"HTML";}

Контроль мертвих зон

a:2:{s:4:"TEXT";s:536:"Ця система дозволяє виявляти транспортні засоби у мертвих зонах під час зміни смуги. Вона активується на швидкості більше 15 км/год та дозволяє уникнути зіткнення під час такого маневру завдяки роботі двох радарних датчиків, що розташовані по обидва боки задньої частини автомобіля. Візуальне попередження здійснюється у вигляді ввімкненою світлодіодної піктограми на боковому дзеркалі з того боку, з якого виникає перешкода. У разі, коли водій все ж таки збирається змінити смугу, окрім візуального попередження вмикається й звукове. ";s:4:"TYPE";s:4:"HTML";}

ACC

a:2:{s:4:"TEXT";s:563:"Система адаптивного круїз-контролю використовує технологію радіохвиль, завдяки якій визначається відстань до автомобіля, що рухається попереду. У разі відсутності попереду автомобіля, система автоматично підтримує швидкість, що була встановлена водієм. При цьому показник швидкості не повинен бути меншим за 40 км/год. Комплектації із шестиступенними автоматичними КПП оснащені системою адаптивного круїз-контролю із функцією Stop & Go. Ця функція допомагає змінювати динаміку руху автомобіля, забезпечуючи безпечну відстань від інших транспортних засобів. ";s:4:"TYPE";s:4:"TEXT";}

Попередження про рух ззаду

a:2:{s:4:"TEXT";s:377:"Під час руху заднім ходом спеціальна система попередження сигналізує водію про наближення з того чи іншого боку інших автомобілів. Робота цієї системи незамінна, наприклад, при виїзді зі стоянки або подвір’я. Ця функція активна при швидкості заднім рухом до 8 км/год.<br> Водія буде проінформовано про появу перешкоди візуальним сповіщенням на дисплей та звуковим сигналом. ";s:4:"TYPE";s:4:"HTML";}

Комфорт

a:2:{s:4:"TEXT";s:297:"Усі деталі інтер’єру оновленої Vitara виконані з високоякісного матеріалу. Його витончений та неповторний стиль не залишить байдужим навіть самого примхливого поціновувача комфорту. Розташування елементів керування автомобілем розташовані так, щоб забезпечити водія максимальним рівнем комфорту. ";s:4:"TYPE";s:4:"HTML";}

Кольоровий інформаційний дисплей

a:2:{s:4:"TEXT";s:401:"В центральній частині консолі приладів ергономічно розташований кольоровий дисплей розміром 4,2 дюйми. Він відображає експлуатаційні та динамічні дані автомобіля, а також сповіщає про стан роботи супутніх систем. Так, цей дисплей надає інформацію про режим роботи системи ALLGRIP, показники крутного моменту, потужності силового агрегату, інформацію про динаміку гальмування або збільшення швидкості. ";s:4:"TYPE";s:4:"HTML";}

Камера заднього виду

a:2:{s:4:"TEXT";s:146:"Зображення з камери заднього виду виводиться на центральний дисплей, що дозволяє водієві безпечно та зручно керувати автомобілем при паркуванні. ";s:4:"TYPE";s:4:"HTML";}

Передні та задні датчики паркування

a:2:{s:4:"TEXT";s:388:"У передніх та задніх бамперах розташовані ультразвукові датчики, що сповіщають водія про наближення до якихось перешкод. При цьому на мультиінформаційний дисплей виводиться візуальне попередження та подається звуковий сигнал. Ці ж датчики задіяні при активації системи стабілізації швидкості автомобіля, а також при роботі системи контролю відстані до автомобіля, що рухається попереду. ";s:4:"TYPE";s:4:"TEXT";}

  • ДВИГУН
  • ТРАНСМІСІЯ
  • ALLGRIP 4WD
  • ОСВІТЛЕННЯ
  • МУЛЬТИМЕДІА
  • БЕЗПЕКА
  • КОМФОРТ
  • Турбований двигун 1.4 BOOSTERJET
  • Двигун 1.6
  • 5-ступенева механічна коробка передач
  • 6-ступенева автоматична коробка передач
  • Технологія ALLGRIP 4WD
  • Режим Auto
  • Режим Sport
  • Режим Lock
  • Режим Snow
  • Фари зі світлодіодами
  • Денні ходові вогні
  • Мультисенсорний дисплей
  • Система Smartphone Linkage Display Audio
  • SUZUKI SAFETY SUPPORT
  • Автоматичне гальмування
  • Зміна смуги руху
  • Контроль мертвих зон
  • ACC
  • Попередження про рух ззаду
  • Комфорт
  • Кольоровий інформаційний дисплей
  • Камера заднього виду
  • Передні та задні датчики паркування

Технічні параметри Технічні параметри
  • Габаритні розміри
  • Місткість та маса
  • Двигун 1,6
  • Двигун 1,4
  • Трансмісія
  • Шасі
  • Екологічні показники
  • Габаритна довжина, мм

    4175

  • Габаритна ширина, мм

    1775

  • Габаритна висота, мм

    1610

  • Колісна база, мм

    2500

  • Колія передніх коліс, мм

    1535

  • Колія задніх коліс, мм

    1505

  • Мінімальний
    радіус розвороту, м

    5,2

  • Мінімальний
    дорожній просвіт, мм

    185

Двигун

Система привода

Трансмісія

Споряджена маса, кг

Повна маса, кг

Місткість

Бензиновий 1,6 л WT

2WD

4WD (ALL GRIP)

5MT

6AT

5MT

6AT

1075

1120

1160

1185

1730

Бензиновий 1,4л BOOSTERJET

2WD

4WD (ALLGRIP)

6AT

6AT

1145-1945

1220-1265

1730

  • Кількість місць (осіб)

    5

  • макс. об'єм, л (за даними виробника)

    1120

  • зі складеними спинками заднього сидіння, л

    710

  • із піднятою задньою спинкою, л

    375

  • Об’єм паливного бака, л

    47

  • Тип

    M16A

  • Кількість циліндрів

    4

  • Кількість клапанів

    16

  • Робочий об'єм, см3

    1586

  • Паливна система

    багатоточкове впорскування

  • Діаметр циліндра
    × хід поршня, мм

    78.0 × 83.0

  • Ступінь стискання

    11,0

  • Максимальна
    потужність, к.с./кВт/хв-1

    117(86)6,000

  • Крутний момент, Н-м/хв-1

    151/4,400

  • Тип

    K14C-DITC

  • Кількість циліндрів

    4

  • Кількість клапанів

    16

  • Робочий об'єм, см3

    1373

  • Паливна система

    безпосереднє впорскування

  • Діаметр циліндра
    × хід поршня, мм

    73,0 × 82.0

  • Ступінь стискання

    9,9

  • Максимальна
    потужність, к.с./кВт/хв-1

    103(140)/5,500

  • Крутний момент, Н-м/хв-1

    220/1,500-4,000

Двигун

Система привода

Трансмісія

Передавальні числа

1-а

2-а

3-а

4-а

5-а

6-а

Передача заднього ходу

Передавальне число головної передачі

Бензиновий 1,6 л WT

2WD

4WD (ALL GRIP)

5MT

3.545

1.904

1.258

0.911

0.725

-

3.250

4.411

6AT

4.667

2.533

1.556

1.135

0.859

0.686

3.394

3.502

5MT

3.545

1.904

1.258

0.911

0.725

-

3.250

4.411

6AT

4.667

2.533

1.556

1.135

0.859

0.686

3.394

3.502

Бензиновий 1.4л BOOSTERJET

2WD

4WD (ALL GRIP)

6AT

6AT

4.044

4.044

2.370

2.370

1.555

1.555

1.159

1.159

0.851

0.851

0.672

0.672

3.193

3.193

3.501

3.501
  • Рульове керування

    Зубчато-рейкового типу

  • Гальма передніх коліс

    Вентильовані дискові

  • Гальма задніх коліс

    Дискові

  • Підвіска передніх коліс

    Стійка McPherson з пружиною

  • Задняя подвеска

    Торсіонна балка з пружиною

  • Шини

    215/60R16, 215/55R17

Двигун

Система привода

Трансмісія

Орієнтовна витрата палива

Міський цикл, л/100 км

Заміський цикл, л/100 км

Комбінований цикл, л/100 км

Екологічний клас

Максимальна швидкість, км/год

Час розгону від 0 до 100 км/год, с

1,6 л Бензиновий WT

1,4 л Бензиновий BOOSTERJET

2WD

4WD (ALL GRIP)

2WD

4WD (ALL GRIP)

5MT

6AT

5MT

6AT

6AT

6AT

7,1 7,9 7,6 7,0 7,1 7,4
5,1 5,2 5,5 5,5 5,1 5,5
5,8 6,2 6,2 6,5 5,8 6,2
Euro 5 Euro 6 Euro 6
180 180 180 180 200 200
11,5 12,5 12,0 13,0 9,5 10,2

Комплектація та ціни Комплектація та ціни
КОМПЛЕКТАЦІЯ ПРИВІД ТРАНСМІСІЯ РЕГУЛЯРНА РОЗДРІБНА ЦІНА (ГРН.) НА АВТОМОБІЛІ
2021 Р.В.
СПЕЦІАЛЬНА РОЗДРІБНА ЦІНА (ГРН.) НА АВТОМОБІЛІ
2020 Р.В.
VITARA 1,6 л. GL 2WD 5MT 486 900 -
VITARA 1,6 л. GL 2WD 6AT 529 900 -
VITARA 1,6 л. GL+ 2WD 6AT 584 900 -
VITARA 1,6 л. GL+ ALL GRIP (4WD) 5MT 586 900 -
VITARA 1,6 л. GL+ ALL GRIP (4WD) 6AT 628 900 -
VITARA 1,6 л. GLХ ALL GRIP (4WD) 6AT 679 900 -
VITARA 1,4 л. GL+ 2WD 6AT - 628 900
VITARA 1,4 л. GL+ ALL GRIP (4WD) 6AT - -
VITARA 1,4 л. GLX ALL GRIP (4WD) 6AT - -

Loading...